luni, noiembrie 16

November rain..:)

Inca o zi tampita si obisnuita la scoala..Acelasi cacat alta zi:)[...] ..Ploua...Vin acasa dupa o zi luuunga de scoala in care m`am plictisit ingrozitor..Noroi ,boltoci,sunt varza din cap pana in picioare..Nu mai suport! Incerc sa ma adun si sa nu`mi ies din fire ,ploaia asta ma deprima imi vine sa urlu..Intr`un final ajung acasa..I`m totally fucked up!..Intru in casa ,trantesc usa de perete ,arunc gheozdanu` pe fotoliu unde stau aruncate haotic de vreo trei zile niste haine:-??..pe care sincer n`am de gand sa le adun[-( si ma gandesc...``teme sau calculator..``/:) adicaa..wtf:-?:)) ..calculator in plm n`am chef de teme ..Deschid playlistu si caut ceva:-?..sa ascult..ceva sa se potriveasca starii mele de rahat ..Nu caut mult si gasesc ``Guns 'n Roses -November rain `` 8->; mirobolant..It`s perfect..Am ascultat`o de n ori dar ciudat..niciodata n`a reusit sa ma plictiseasca macar o secunda..E pur si simplu geniala..Ador trupa asta ..Rock on babe ...So now i`m fuck off:))..I really need to take a shower..Pa 8-|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu