miercuri, decembrie 30

Mereu aici! :X

Candva ..demult a existat un cuvant frumos : NOI !
L`am pretuit atat de mult! l`am ocrotit cu tot ce aveam mai bun! Dar poate ca asta n`a fost de`ajuns! de ce? mereu aceeasi intrebare ..care ma distruge! "de ce ? " doua cuvinte atat de simple..si totusi cu o semnificatie atat de puternica! atat de puternica incat ma stoarce de putere ,de speranta! de tot ce am mai bun sau ma rog tot ce mi`a mai ramas din bunul de odinioara!
Aceasta intrebare si`a pus amprenta asupra mea atat de evident incat ceea ce cladisem impreuna cu atat efort! prin "sudoarea fruntii" s`a destramat! Si parca o parte din mine s`a rupt si`a ramas acolo! tanjea dupa fericire ..dupa o raza de lumina! se agata cu ultimile puteri de un vis spulberat! ea inca dorea sa faca parte din NOI!
Insa dezamagirea a cuprins acea parte din mine! a calcat`o in picioare! Ultima picatura de speranta s`a scurs incet,incet..poate pentru eternitate!...
Lumea se rupea in doua! totul se naruia odata cu mine!...Siroaie de lacrimi curgeau..impotriva vointei mele..! eram ca o marioneta manuita de simturi , de sentimente negative! totul era ura ,deznadejde,deziluzie! asta eram EU in acele momente de disperare!
Si ai plecat!.. desi erai tare departe ..simteam suflul tau cald la pieptul meu!..mana ta parca`mi deranja parul ca altadata! toate astea erau doar amintiri..scaldate`n lacrimi!
Timpul a trecut .. dar eu nu! eu am ramas tot aici asteptandu`te!
Oare cat va mai dura! stiam ca orice sfarsit are un inceput! dar pentru mine se pare ca n`a fost asa! pentru ca tu ti`ai propus cu incapatanare sa ramai SFARSITUL meu!
Credeam ca ochii care nu se vad se uita! dar nici de data asta vorbele nu mi`au fost de folos! ai ramas intiparit in inima mea pentru totdeauna!
Acum..nu stiu cum ..cand unde si de ce! dar ti`ai permis sa apari din nou in viata mea! La inceput nu stiam DE CE!? poate ca nu vroiam sa aflu! dar inima`mi spunea altceva! fiecare din noi si eu si tu si ceilaltii merita macar o a doua sansa! Si ti`am oferito! mi`ai spus ca ma iubesti! si NOI a renascut mai frumos ca altadata!
Te`ai intors cu un scop! ..totul se intampla cu un scop! Absolut tot ! Ploaia cade pentru a scapa natura de arsita! Soarele rasare pentru a`ti mangaia pielea fina! Noaptea se lasa pentru a`ti odihnii ochii mari! Iar eu sunt aici pentru a te iubi! pentru ETERNITATE! :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu