vineri, august 5

Feelings


Buna dimineata soare! Azi m`am trezit cu o stare de melancolie care intr`un fel ciudat imi aduce liniste sufleteasca.O multitudine de sentimente complexe m`au inabusit in ultima vreme.Sentimente de placere,emotie,bucurie care din cand in cand sunt strapunse si umbrite de tristete!
Bataile inimii mele trepideaza alert,si simturile mi`au luat`o razna.Nebuna, bate de parca vrea sa sara din pieptul meu.Ce nu`i convine? De ce vrea sa plece? cauta ceva ce nu gaseste la mine? Se izbeste atat de tare incat ma sperie.Se aseamana cu valurile marii care se izbesc puternic de tarmul moale,incercand sa`l devoreze,dar totusi intr`un mod placut.
E atat de lacoma,imi da senzatia ca vrea totul dintr`o data,a obosit sa se hraneasca doar cu jumatati de masura,vrea totul sau nimic.
Mai tare ma intristeaza ca nu am certitudinea zilei de maine,nu stiu daca`i pot oferi tot ce are nevoie pentru a radia de fericire.Inca mai are fisurile trecutului,inca se reface si spera ca el s`o ajute sa isi vindece cangrena care a macinat`o atat amar de vreme.
Nu cere atat de mult, doar intelegere,incredere si afectiune.Atat! Tanjeste dupa acel ceva special dupa care a varsat atatea lacrimi de`a lungul timpului.Atat nimic mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu