duminică, noiembrie 29

Other day.Same shit!

Toamna si`a facut bagajele si aproape ca m`a parasit.Odata cu ea a luat si ultima pata de culoare de pe expresia chipului meu .Acum totul e urat,hidos chiar! Stau intinsa pe pamantul rece si incerc sa concep de ce...? De ce ne`am nascut?..poate ca nu trebuia!De ce legam prietenii? poate ca n`au nici un rost! De ce ne`am intalnit?..poate ca asa a fost sa fie sa ne facem rau unul altuia iubindu`ne..! Multe!prea multe intrebari la care nici macar eu nu`mi pot da un raspus,intrebari care poate or sa ramana retorice pentru totdeauna.
Totul s`a strecurat in uitare demult! clipe de neliniste marcheaza existenta mea murdara! si pentru ce? pentru ca sunt doar un strop intr`o mare nesfarsita,o frunza efemera intr`o toamna tarzie..Nu mai vreau sa vad oameni care plang,chipuri care odata zambeau acum cersesc o clipa de intelegere,poate chiar de mila! Nimanui nu`i pasa de tine.Poate ca nici tie.
Ma straduiesc din rasputeri sa inteleg de ce totul ia o intorsatura brusca atunci cand totul imi iese asa cum mi`ai propus..Poate pentru ca nu pot avea parte numai de bine,poate pentru ca binele completeaza raul.
Raul isi are locul sau..apare nu pentru a ma injosi sau pentru a ma lasa fara vlaga..Nu! nici vorba..Apare pentru a ma face mai puternic ,ma invata sa lupt ,sa ma ridic si sa merg inainte!
Cateodata probabil ne intrebam de unde venim sau pentru ce am fost creati..Totul a fost plasmuit cu un scop ..Suntem aici pentru ceva..
Cand imi vine sa renunt ma gandesc poate ca am pentru ce lupta! am pentru cine sa ma ridic...Poat m`am saturat,nu mai vreau, sau pur si simplu nu mai am chef sa lupt!..Sunt momente cand imi vine sa urlu si detest tot ce imi iese in cale..Percep totul cu un gust amar ... si las ura sa ma orbeasca!
Aspir la ceva mai bun dar parca totul se misca in reluare.Nimeni nu vrea sa faca nimic.Atunci eu de ce sa fac? Prefer sa traiesc in mizerie..Oare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu