joi, decembrie 3

Nu stii sau poate nu vrei sa vezi!

Picuri de ploaie se preling usor pe fereastra rece... Stau, stau ..asta fac de cateva zile,saptamani,luni!..Stau si astept ca cineva sa ma observe! Nu oricare ..un "cineva " special!..TU
Cateodata ma gandesc oare pana cand? cat o sa mai am de asteptat..Stau in spatele tau,oriunde,oricand..tu nu ma vezi sau poate ca nu vrei sa ma vezi..!
Ce am facut sa merit asta..habar nu am! incerc sa`mi dau un raspuns la toate intrebarile! degeaba ..nu`l gasesc,si poate o sa`l gasesc in ziua cand o sa ma observi..cand o sa`ti dai seama ca EXIST, ca fiecare lacrima,fiecare suflare, este aici pentru tine!
Credeam ca eu nu pot fi atinsa de sentimentul asta amar! credeam ca iubirea e frumoasa..credeam prost! pentru mine a devenit doar o asteptare eterna , zadarnica!
In fiecare zi te vad prin ochiii`mi de copil ..te vad cu dragoste si ura , cu zambet si lacrimi in acelasi timp. La inceput credeam ca va fi efemer..Dar NU! tu te incapatanezi sa ramai ...sa`mi bantui visele si amintirile..sa sorbi din mine si ultima farama de vlaga,ultimul zambet..mi`ai luat tot , si nu ma mai recunosc..
Oare cat sa mai rezist..cat ai de gand sa ma mai chinui!..de ce nu vrei sa ma trezesti dimineata cu zambetul tau cald ,de ce nu vrei sa imi ti adapost atunci cand mi`e frig?..de ce nu vrei sa`mi redai speranta tinandu`ma in brate?
Poate ma regasesti in fiecare EA..dar Ea e doar una..sunt Eu..Nimeni nu te va iubi asa cum o fac eu..nimeni nu`ti va putea oferi lacrimi si zambet in acelasi timp..Nimeni dar nimeni niciodata nu ti se va darui neconditionat..trup si suflet!
Acum cine stie ce faci..unde esti?! aceleasi intrebari imi framanta gandurile zi de zi ,seara de seara. Nopti nedormite , zile triste! pentru ce? pentru TINE...De atata timp astept sa ma observi..Sa`ti dai valul ala obscur de pe ochiii`ti mari si sa vezi in fata lor pe cea care te asteapta de cand s`a nascut..Cea care ti`a fost menita tie...
Nu vreau..nu! n`as putea sa traiesc chinul asta o viata intreaga.. Dar daca`as sti ca la finalul zilelor vei fi acolo ..pentru mine! atunci voi trece neobservata zi de zi ..pe langa tine.traind cu gandul ca poate odata..candva o sa te am!:X


A fost scrisa din motive de plictiseala;))..
si din alte motive dar asta nu conteaza ..btw nu ma regasesc in articolul asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu