joi, decembrie 10

Cu ce drept?

De cand ai plecat totul s`a prabusit in jurul meu! A ramas doar o epava din ceea ce`a fost odata! Totul se cladise pe un val de minciuna! dar macar erai aici! stiam ca esti al meu ..ca are cine sa ma tina in brate atunci cand mi`e frig!
Acum totul a devenit uitare ..sau cel putin asta incerc de cand te`ai indepartat dintr`o data..fara sa`ti pese ca lasi in urma un suflet rupt in doua ..asa cum se topeste un cub de gheata ..in bratele meschine ale soarelui!
Ce fel de suflet ai?..marsav,crud ! cum ai putut sa darami totul atat de usor! ..mai usor decat distruge valul un castel de nisip! Asa cum lacrimile unui copil se revarsa in cascade cand mama sa il paraseste fie macar pentru un moment .. la fel sufletul meu parca se rupe in mii de bucati!
Inca imi mai aduc aminte vag primul sarut!..Poate acum ii oferi primul sarut alteia..poate ai uitat complet ca exist sau poate n`ai observat niciodata desi am fost langa tine atat amar de vreme!
Incercai sa`mi explici ca tot raul pe care mi l`ai provocat a fost spre binele meu..atunci cand ai ales sa pleci cu EA..Crede`ma mi`ar fi fost mult mai bine sa ramai aici..
Dar nu! tu ai plecat..ai luat cu tine ancora iubirii mele si m`ai lasat sa ma scufund in marea involburata! Ai umilit fericirea prin superficialitatea ta..prin felul tau indiferent de a fi!..Tot ce`mi bantuie gandurile acum..este doar cinismul tau! atat mi`a mai ramas de la tine! Partile tale bune..s`au sters de mult din amintirea mea ,sau poate ca n`au existat niciodata!..
Un suflet de copil nu poate indura atata suferinta! nu a fost plasmuit pentru a indura toate actiunile tale meschine! Cu ce drept ti`ai insusit dragostea mea si m`ai facut sa sufar?..cu ce drept ti`ai insusit titlul de calau si`ai ucis o iubire pura?
In fiecare zi aceeasi intrebare "ce faci esti bine?."
si de fiecare data acelasi raspuns soptit "da..sunt bine.." niciodata spus sincer,cu toata convingerea..un raspuns banal dat pentru a masca interiorul plin de negura!
Incerc din rasputeri sa ma conving pe mine ca ai plecat..si nu exista cale de intoarcere! dar amintirea ta se incapataneaza sa ramana..asta ma scoate din minti! nu mi`ai lasat nimic bun! doar cateva saruturi sterse si un ramas bun! atat..nimic mai mult sau mai putin!
Poate odata..candva iti vei da seama de prezent si nu vei mai incerca sa traiesti in viitor..pentru ca nu vei reusi sa traiesti nici prezentul nici viitorul si vei ramane captiv in propriul trecut!..si poate ca te vei intoarce! nu`ti face griji..voi fi aici asteptandu`te pentru eternitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu