vineri, ianuarie 22

Acolo..


M`am saturat de iarna..Nu mai vreau!..Desi e atat de frumoasa ..si totul e atat de pur si de inocent,si..Frigul ala care `ti roseste obrajii..dand culoare zambetului tau ...degeaba! ..Parca mi`e dor de vara..! Mi`e dor..Marea te spala..te mentine curat tot timpul!..
As vrea sa "strang" iar marea`n brate..ce dor imi e sa stau intinsa printre valuri..sa pot saruta nisipul cald..! sa scrijelesc pe stanca uda cu o scoica..numele tau!...Mi`e dor!
Vreau la mare..sa aud cantece de dragoste soptite de valurile care se izbesc agale de tarm..in toiul unei nopti de vara! ..Vreau!
Si`as vrea sa privesc cerul ala senin..sa simt zambetul cald al stelelor..sa cada peste mine razele lunii cand apa imi mangaie fiecare centimetru din corp!..
Sa uit de toti..sa nu se uite nimeni la mine cu ochi ciudati si goi..acolo nimeni nu ma judeca..simt ca lumea e a mea! ..sa fiu singura..doar eu si marea!...Sa ne zambim in tacere,si sa plangem impreuna!
Marea..eu..soapte de iubire! si ganduri despre tine..vreau sa alergam impreuna pe plaja nemarginita..sa ne tinem de mana..sa fim doar noi doi! ...marea ne asteapta iubitule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu