duminică, ianuarie 24

Enfance :)


Vreau sa am iarasi sase ani si jumatate. Fiti voi mari si importanti, si ocupati, si ingrijorati. Eu vreau sa cresc MICA!
Vreau ..o lume doar a mea..o lume fara rautate si prejudecati,fara gandul la ce se va intampla cu mine in ziua ce va urma..sau ce s`a intamplat in ziua precedenta! Am strans vise mii..in pumnul meu ..degeaba! Cine sa mi le implineasca..daca nu esti tu! ..
Si poate ca m`am pierdut..sau poate`am gresit drumul! poate trebuia sa raman copil ! sa am o jucarie de care sa ma bucur in fiecare secunda!..sa ma joc cu ea pana la epuizare..pana adorm cu ea in brate si ma trezesc iar..si ma joc din nou! Fara sa`mi fie teama ca `mi va fi luata! de timp ,de oameni ..sau de orice..!
Sa ma bucur de fiecare clipa..de fiecare detaliu!..Sa rad la orice chiar daca e amuzant sau nu!
Lasa`ma acolo..lasa`ma sa ma intorc in lumea aia colorata cu zambete si fericire!
Fiti voi mari si importanti..nu`mi pasa! nu vreau sa vad .. sa aud! nu mai vreau nimic!
Mi`e dor de povestile alea de noapte buna..depanate de glasul cald al mamei!..Mi`e dor de mainile masive ale tatei care ma tineau in brate! Mi`e dor de tot! ..dar cel mai mult mi`e dor de mine ..asa cum eram!
Sa nu ma trezesc plangand fara sa vreau!...Fara sa plang atunci cand ceva ma loveste! ..Si stropi de ploaie`mi bat in geam!..si mi`e frica de secundele ce trec! ..As vrea sa dau timpul inapoi..Degeaba! timpul n`a fost niciodata de partea mea! ..mereu m`a ocolit..mereu a trecut prea repede! ..Dar acum trece greu! mult prea greu!...Si te caut prin vise..Dar nu te gasesc!
Unde esti copilarie!? ...Poate ca nici eu prin mii de vise nu stiu cum sa aleg visul meu! ...si mi`e teama de mine!..oare m`am pierdut?...oare m`am ratacit in propriile ganduri?..oare alerg spre nicaieri? ..oare!?

2 comentarii:

  1. totiavem gandurile astea la un momendat unii mai mult decat altii,mereu am vrea sa dam timpul inapoi, sa uitam ceea ce am gresit, sa nu se fi intamplat, dar intr`un final ne resemnam cu gandul ca, a fost , am facut acel lucru, si nu mai pot sa indrepti...
    e frumoasa postarea!

    RăspundețiȘtergere
  2. mica poti creste oricand :) trebuie doar sa iti aduci aminte de copilul din tine. Corpul se poate transorma, important e sa fim copii acolo, inauntru. ;)

    RăspundețiȘtergere