marți, ianuarie 26

Cuvinte..

Te vad in vis ..Si`atunci fericirea din launtrul meu e mai puternica decat mine, decat oasele mele pe care mi le scarnesti intr`o imbratisare, mereu dureroasa, minunata mereu..Sa stam de vorba, sa ne soptim, sa spunem cuvinte, taine pe ascuns, sa nu stie nimeni, sa nu auda , sa nu ne vada, sa zburam impreuna, sa ne tinem strans de mana, mai strans ca niciodata!
Sa ne coloram privirile cu lacrimi de fericire, sa ne imbujoram obrajii cu zambete inocente si largi!
Sa ne spunem cuvinte, lungi , sticloase ca niste dalti ce despart fluviul rece in delta fierbinte,ziua de noapte,cerul de pamant!
Sa`ti spun ca te iubesc cum nimeni n`a facut`o! Sa te pot strange`n brate iar si iar fara sa`ti dau drumul! Sa`ti sorb lacrimile din ochi , sa`mi potolesc setea cu sarutul tau dulce!
Te vad, te`aud , te simt, si nu ma satur..Mereu vreau mai mult!
Sa`mi trec mana firava prin parul tau bogat! S`acopar trupul tau gol cu mine! Sa`ti soptesc cuvinte ascunse , sa te fac sa rad impartasindu`ti ideile mele ridicole! Sa ma iubesti asa cum sunt, asa cum m`am nascut , goala, urata , nestiutoare! Ce bine ca esti..ce mirare ca sunt!

2 comentarii:

  1. " ce bine ca esti, ce mirare ca sunt! " asta trebuia scris....

    aaa zicea`ti voi intr`un fel..
    gata mi`am amintit


    " da si ce, eu tot zic"

    e misto postarea

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact asa gandesc si eu. Ma bucur ca suntem de aceeasi parere! O zi frumoasa in continuare. >:D<

    RăspundețiȘtergere