vineri, ianuarie 29

Lasa`ma!



Sa mentionez la inceputul postului meu superb unde eu imi exprim creativitatea si ideile mele cretine ca pozele sunt facute cu N95`u lu` Alecs ,care ma tortureaza sa mentionez..multumit acum bai Gilbert? :))
Creata bai ;;)
Si ce daca sunt creatza? si ce daca tie nu`ti place? nu ma intereseaza..e capul meu! Fac ce vreau..imi fac parul cum vreau.Nu ma intereseaza parerea ta! chiar nu :)
Eu ma simt bine, ma simt tampita,vie,creata ! :)
Si rad , tip , sar in sus de fericire..azi nu`mi pasa de voi..Nu`mi pasa de nimeni!
Sunt eu si buclele mele cretine care nu stau locului! Si daca nu ma asculta ,si daca vantul mi`l face valvoi ce? Te intereseaza? chiar vrei sa spui ca`ti pasa cum arat,ce fac,unde ma duc! Lasa`ma singura..lasa`ma acolo! Azi chiar nu`mi pasa,chiar nu vreau sa te aud! Dispari :) ..
Poti sa fi mama,prieten..oricine nu imi pasa! Lasa`ma sa ma bucur cand am chef,lasa`ma sa tip cat ma tin plamanii..Lasa`ma! :)

11 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe cine faci tu Gilbert bai Blend-a-med/:)?

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) pe tine bai :-w
    da cadou inapoi:-w=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Te simti bine baai?/:)
    Sa nu faci vre'o gluma cu mine :-w

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai ti`ai pus fes in cap
    sa nu te mai vad ca esti cheala/:)?
    si esti rece si mai jos ?;;)

    RăspundețiȘtergere
  6. fiti`ar pozele, mda...esti creata si stiu si cand te`ai facut..avand in vedere ca noi stateam si ne uitam cum este gabi facu`ta si cretina de alicsandra facea poze, totul e bine.

    gata, te las!
    ...
    am zis ca te las!

    RăspundețiȘtergere
  7. si se scria " facuta"..mda..romana asta

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca tot ai numit postul cu "Lasa-ma"
    asculta :
    El negro~Lasa-ma

    Ti tzuc frumoasa B-):)):-*

    RăspundețiȘtergere