luni, februarie 1

Dor..

Ma uit in gol,privesc undeva fara sa`mi dezlipesc privirea,fara sa preget,si privesc ore-n sir , ma mir, nici eu nu stiu incotro ma uit,de cine sau de ce imi este captata atentia! Si simt un gol care ma macina, ora de ora , zi de zi!
Ma simt atat de slaba , atat de pustie, simt ca lupt singura impotriva morilor de vant, impotriva tuturor. Si lumea se invarte`n jurul me, oamenii merg mai departe, dar eu raman tot aici.Timpul trece atat de repede pentru ceilalti, si atat de greu pentru mine,niciodata nu mi-a fost aliat, mereu am luptat in tabere diferite!
Fara vise , nu exista impliniri,sperante ..doar dezamagiri, deziluzii, inimi frante. Tine`ma de mana , strange`ma cu putere si nu`mi da drumul niciodata , nu ma lasa sa cad! La fiecare pas, vad umbra ta ..la fiecare adiere de vant,mirosul tau imi inunda narile,la fiecare ciripit de pasari parca aud vocea ta strigand dupa ajutor..! De ce sper ca fiecare dimineata sa fie un nou inceput? si sper degeaba..alta zi ,aceeasi chestie,acelasi dor,aceeasi durere care nu`mi lipsrea..Aceleasi lucruri se repeta iar si iar, la infinit! Simt ca lumea ma priveste cu ochi goi,de parca as fi o ciudata care alearga dupa ceva inexistent,dar eu stiu ca acel ceva exista, si e viu e palpabil, e capabil sa iubeasca , sa rada !
Incerc sa rezist, cad iar si iar dar important e ca de fiecare data stiu sa ma ridic , mai puternica, altfel,cu capul sus! Mi`e dor..

3 comentarii:

  1. 'um...alicsandra, nu te mai gandi la tot, nu te mai comnsuma lasa lucrurile asa cum sunt si incearca sa gasesti partea buna din ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm:x
    cum e post`u` asta :x
    esti o buna, femeie!
    la toateee. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. damn;x
    ce post mega ultra super bun;x
    la fel ca stapana;x
    te iubb femeie mica-mare futacioasa>:D<

    RăspundețiȘtergere