luni, ianuarie 18

La verite!

Seara obisnuita! stau iar in fata calculatorului degeaba..imi pierd vremea pe mess:-j ..
totusi fac ceva bun! ascult Lara Fabian!- Ne lui parlez plus d`elle!..
Piesa asta e cu adevarat geniala! imi da o stare de melancolie ..de liniste nu stiu..o stare confuza care totusi ma face sa ma simt bine..vie..indragostita!
Nu stiu! pur si simplu ador Lara Fabian! ma rupe de realitatea asta tampita si ma face sa visez cu ochii deschisi la ce n`as putea visa nici cand dorm! Are o voce calda.. imi ofera o stare de liniste sufleteasca! nu reusesc s`o gasesc in alta parte..! si totusi mint..linistea sufleteasca mi`o gasesc mereu..in aceeasi persoana cu ochii blanzi ! in EL!
"En decouvrant le mal
Qu` elle lui faisait pour son bie "..
Cat adevar in doua versuri! cata realitate!..cateodata nu neaparat in povestile de dragoste care se termina urat! ma refer in general ,cei dragi nu inteleg ..ca uneori le facem rau spre binele lor..sau chiar involuntar! .. cu totii stim ca dureaza ani pana castigi increderea cuiva..si cand vezi ca totul se naruie in cateva secunde parca iti vine sa te sinucizi..! oricum increderea pierduta se capata foarte greu! cu eforturi enorme ..si poate ca nici atunci nu reusesti pe deplin!
Incerc sa`mi gasesc locul pe scaunu` asta! si nu reusesc..ma fatai ma invart..degeaba..
eh..si cand deschid browser`u si incep sa ascult Lara Fabian ma linistesc brusc! parca nu ma`ndur nici sa respir..vreau doar sa ma bucur de melodie..de versuri..mereu ma duce cu gandu` la EL..mereu imi aduc aminte cat ma iubeste..si cat de fericita sunt cand e langa mine! Daca as avea viata vesnica .as prefera sa traiesc cateva secunde in bratele lui..decat sa`mi intunec zilele singura pentru eternitate!

Lara Fabian....Ne lui parlez plus d'elle
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu