luni, ianuarie 18

Film de groaza!

Luni..scoala , plictiseala cacaturi obisnuite! :))
Ajung acasa cu`al meu iubit! ..pai hai sa ne uitam la un film ..lipsa de ocupatie!
Se apuca Pufa descarca The Grudge 2..pentru ca la primu` m`am uitat singura..ca na! daca toti se uita eu de ce sa nu? daca toti au sange eu sunt mai fraiera?! si m`am uitat..sa nu zic ca m`am speriat de moarte..si nu ca asta n`ar fi fost de ajuns..ce crezi c`a urmat? noapte alba in plm! ca visam zombie! :-? banal:)) oricum ..sa revenim ! cum spuneam "film de groaza cu`al meu iubit!"..
Totusi..cand zici film de groaza asta inseamna sperieturi..chestii .lovituri in birou..cum sunt eu obisnuita:)).. da` numa` film de groaza n`a fost ala! ideea era ca trebuia sa ne speriem..sa ne bagam sub birou` de frica..da ` nuu..:))
S`a gandit el ..sa rada pe tooot parcursu` filmului:)).."ce faci iubita te uiti cum fac aia dus"?/:) ..:))
"i`aute la ala frate..n`are bani de perdele.." =)) ma rog oricum a fost super!
si filmu` din pacate s`a transformat in comedie!..de groaza am fost noi..ca nu ne puteam opri din ras! ..whateva` ..mai vreeau un film din asta..poate reusesc sa scap de vanatai! si ramane birou` intreg=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu