miercuri, august 31

Secunde



Tare-as vrea sa-i pot atribui timpului o definitie concludenta.Are atatea unitati de masura,insa cele mai chinuitoare mi se par secundele. Se scurg atat de greu, cateodata,mi-as dori sa le alung.Imi placea sa masor timpul in dragoste,in clipe petrecute in doi.Acum nu mai pot.N-ai cum sa masori timpul cu o dragoste neimplinita,spulberata,mocirlita de ploi torentiale.
Cand te-am vazut prima data am crezut ca un inger a coborat pe pamant.Dar ingerii nu exista ,nu? Sigur, nu exista, desi atunci credeam in ei. Felicitari,ai reusit sa-mi distrugi si aceasta viziune despre frumos.
Mi-ai taiat respiratia.Simteam ca inima sta sa-mi sparga pieptul,desprinzandu-se de mine si alergand in urma ta.
Cuvintele "Te iubesc!"n-aveau relevanta pentru mine,pana atunci.Tu ai reusit sa le colorezi atat de frumos,redandu-le viata.Ma aruncam in bratele tale ca o carpa de bumbac,lenevind la pieptul tau,simtind cum respiratia ta se revarsa peste mine ca o binecuvantare. As fi stat acolo ore intregi,as fi murit in stransoarea bratelor tale si nu mi-ar fi pasat.
Apoi,incetul cu incetul,ai inceput sa-mi controlezi fiecare miscare.Eram ca o marioneta incapabila de autocontrol.Eram acolo,insa nu aveam nici un fel de reactie.Te jucai cu mine asa cum te joci cu piesele de sah! Le mutai pe tabla,absent,ca si cum iti pasa doar de castig.Banuiesc ca asta fac oamenii egoisti.
Totusi,nu te-ai gandit ca sunt o fiinta umana? Ca undeva acolo,in trupul ala exista un suflet dornic de imbratisari? Si-atunci,am preferat sa ma ascund intr-un colt si sa-mi plang de mila.Nu te-ai intrebat niciodata,de ce ochii mei sunt atat de obositi mereu,desi era atat de evident.Cred ca daca ar fi putut,ar fi strigat la tine ,te-ar fi implorat sa le dai pace.Au plans pana cand au ramas fara lacrimi.
Fiecare secunda devenea un chin apasator care refuza sa dispara.D-asta urasc secundele,timpul : din cauza ta! Am inchis ochii involuntar,doar pentru cateva secunde si cand i-am deschis,tu disparusei. Lasasei in urma un gol imens si negru,care se adancea pe zi ce trecea.Practic ma devora,distrugea tot ce exista frumos in mine,inghitindu-ma ca un abis.Multumesc! Data viitoare cand voi inchide ochii,ma voi asigura ca fericirea-mi va zambi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu