duminică, decembrie 4

Intrebari...


" Unde eşti iubire, să mă atingi unde mă doare, să mă săruţi să-mi treacă ,
să te ating, să plâng pe umărul tău.. unde eşti când am atâta nevoie de tine??"
E dimineata si cateva raze de soare-mi mangaie chipul somnoros.
E o senzatie placuta,insa,nu e de ajuns. Stii de ce? Pentru ca, cealalta
jumatate de pat e din nou goala.
Mi-e dor sa ma trezesti cu zambetul tau,mi-e dor de stransoarea bratelor
tale in orele diminetii..mi-e dor!
Chiar dup-atat amar de vreme,mirosul tau a ramas imbibat in patura pe
care-o trag peste mine cand mi-e frig..Parca si-acum te vad,stand in
fata ferestrei.Oh..si soarele ala cald,care se revarsa asupra chipului tau..Erai atat de frumos!
Sunt singura,cu un suflet pustiu,ce tanjeste dupa un dram de afectiune.Si nu mai e
nimeni aici,care sa-mi panseze ranile scrijelite pe un petec de inima.Unde-a disparut
chipul acela angelic,care imi taia respiratia ?Unde s-au ascund momentele
in care zabmeam?Intuneric,de ce mi-ai rapit lumina vietii?De ce mi-ai contaminat aerul
pe care-l respir si m-ai molipsit cu starea ta bolnavicioasa de depresie? De ce?
Oare pe unde umblii ,iubire,cand am atata nevoie de tine?

Un comentariu:

  1. Aceasta este o mărturie despre munca bună a unui bărbat care m-a ajutat să-mi fac din nou căsătoria. Soția mea a urât brusc sexul, am încercat toate metodele, nici o muncă a devenit atât de rău încât a trebuit să se mute cu copiii la 12 ani și 3 luni de căsătorie. A trebuit să caut ajutor în afara cutiei, Într-o zi credincioasă, în timp ce navighez pe internet, căutam soluție Am întâlnit o serie de mărturii despre acest anume vrajitor numit DR.WEALTHY Unii oameni au mărturisit că i-a adus Ex înapoi, unii au mărturisit că poate arunca o vrajă pentru a opri divorțul. Etc. A fost o singură mărturie pe care am văzut-o, fiind vorba despre o femeie numită Maria Jose din Atlanta, SUA, care a mărturisit despre modul în care DR.WEALTHY și-a readus soțul în mai puțin de 72 de ore, ceea ce m-a atras intriga. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc DR.WEALTHY să încerc să-l contactez și i-am explicat problema mea. În doar 6 zile, soția mea nu s-a întors doar la mine, dar acum iubește sexul și nu se mai sperie de el. DR.WEALTHY este într-adevăr un om talentat și nu voi înceta să vorbesc despre el pentru că este un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și căutați o casetă de vrajă reală și autentică pentru a rezolva această problemă pentru dvs. DR.WEALTHY este răspunsul la problema dvs.
    Iată contactul său .. wealthylovespell@gmail.com sau +2348105150446

    RăspundețiȘtergere