sâmbătă, ianuarie 7

Sfaturi despre cum sa devi pitipoanca

Hai sa discutam despre idiotenia zilelor cotidiene..si anume despre invazia pitipoancelor.Ce? Credeati ca nu mai
exista? Ei bine,imi cer un milion de scuze pentru dezamagirea care o sa se infiltreze in creierele voastre.
Asa numitele 'domnisoare' au inceput sa se inmulteasca pe zi ce trece.Stiti cum arata o caracatita nu? Totul pleaca de la cap.. isi extinde tentaculele si cuprinde hrana,apoi o devoreaza.Cam la fel se intampla si cu fetitele astea frustrate. Nu stiu cum au evoulat si ce sta la baza originii lor,dar pot sa banuiesc ,ca la inceput a existat idioata suprema. A deschis ochii intr-o dimineata,si-a umplut botul de gloss in fata oglinzii ,s-a imbracat in hainutele ei de
firma,sau nu..Dar asta n-a fost de ajuns,pentru ca ,probabil,a considerat ca nu dispune de suficienta atentie.Si-atunci..ce s-a gandit ea: 'Ia sa-mi fac eu 2-3 poze sumar imbracata(asta ca sa nu fiu vulgara) si sa le postez pe facebook,ca poate ma umplu si eu de like-uri si o sa creez o impresie buna.'
GRESIT! n-o sa te umplii decat de cacat,injuraturi si idioti care isi provoaca orgasm privind o poza stearsa!
Cum le recunoasteti? Simplu.. o sa va ofer cateva criterii de baza:
1. Hainutele roz,ele ofera o pata de culoare intr-o lume stearsa.
2. Imitatiile de blana,pentru ca,na.. o adevarata piti de Dorobanti se respecta.Cum obtii un astel de articol? Te duci in curte,pandesti pisica vecinului,sau..eventual o ademenesti 'pis-pis-pis' ,iti infasori chestiile alea slabanoage ,numite maini,in jurul gatului ei .. pana simti ca nu mai respira. Nu te mai gandesti: 'Ma,saracul animal,mi-o fi facut ceva? nu! important e s-arat bine' si tac-pac ,ai reusit sa-ti procuri o hainuta chic.
3. Pantaloni din latex,ridicati pana-n gat,eventual ar trebui sa intre putin in pasarica,pentru a accentua liniile fine care definesc chestia aia cu care te-a inzestrat Mama Natura . E cel mai de pret lucru pe care-l deti,nu conteaza ca acolo intra si ies chestii,mai rau ca intr-o statie de metrou!
4.Unghiutele kilometrice pline de strasuri si sclipici.
5.Buzele. Ele sunt cele mai importante. Ce conteaza ca ai o mecla de bidon turtit. Important e sa fie cat mai mari si cat mai ROZ!
Bineinteles,daca esti o PITI care se respecta cu adevarat,trebuie neaparat sa detii modelul de barbat fatal.Un cocalar jegos,cu o tona de tinichele la gat,ghiuluri si inevitabilul kilogram de gel turnat in cap,pentru a obtine un look desavarsit.
Cam asta iti trebuie,pentru a devenit o 'Lady'de succes. Fetelor,succes! Daca doriti sa urmati acest drum ,aici aveti detaliile necesare :)

Un comentariu:

  1. Aceasta este o mărturie despre munca bună a unui bărbat care m-a ajutat să-mi fac din nou căsătoria. Soția mea a urât brusc sexul, am încercat toate metodele, nici o muncă a devenit atât de rău încât a trebuit să se mute cu copiii la 12 ani și 3 luni de căsătorie. A trebuit să caut ajutor în afara cutiei, Într-o zi credincioasă, în timp ce navighez pe internet, căutam soluție Am întâlnit o serie de mărturii despre acest anume vrajitor numit DR.WEALTHY Unii oameni au mărturisit că i-a adus Ex înapoi, unii au mărturisit că poate arunca o vrajă pentru a opri divorțul. Etc. A fost o singură mărturie pe care am văzut-o, fiind vorba despre o femeie numită Maria Jose din Atlanta, SUA, care a mărturisit despre modul în care DR.WEALTHY și-a readus soțul în mai puțin de 72 de ore, ceea ce m-a atras intriga. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc DR.WEALTHY să încerc să-l contactez și i-am explicat problema mea. În doar 6 zile, soția mea nu s-a întors doar la mine, dar acum iubește sexul și nu se mai sperie de el. DR.WEALTHY este într-adevăr un om talentat și nu voi înceta să vorbesc despre el pentru că este un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și căutați o casetă de vrajă reală și autentică pentru a rezolva această problemă pentru dvs. DR.WEALTHY este răspunsul la problema dvs.
    Iată contactul său .. wealthylovespell@gmail.com sau +2348105150446

    RăspundețiȘtergere