duminică, august 28

Go away


Intuneric,intuneric si eu,atat! Linistea acopera tot ce ma inconjoara.Un singur lucru este capabil sa taie linistea asta asurzitoare care ma deranjeaza: gandurile mele. Bataile inimii rasuna ca un ecou intre patru pereti.
Vrei sa stii ce simt? Ei bine,afla ca te urasc.Te urasc cu toata fiinta mea,simt asta in toate incheieturile.Vrei sa stii de ce? E simplu.Te urasc pentru ca te iubesc,te urasc pentru ca alergi zi de zi prin mintea mea.Oare nu obosesti? De-as putea ti-as rupe ambele picioare,sa te vad cum suferi,insa ar fi de prisos.Tot ai fi capabil sa gasesti o cale de a-mi face rau.Chiar si asa,tot ai reusi,cumva,sa alergi.
Vrei te rog frumos sa pleci si sa ma lasi singura,cu ale mele? De ce te incapatanezi sa ramai? Stiu..iti place sa ma chinui,ai o placere sadica de-a-mi rupe inima-n bucati!
Esti ca o fantoma ce-mi bantuie existenta.M-ai posedat ca un demon si nu exista nimeni in stare sa ma exorcizeze,sa ma scape de raul ce-mi invenineaza sufletul.
Sunt captiva intr-un cerc vicios.Mi-ai invdat spatiul,te-ai strecurat in inima mea si ti-ai strecurat veninul intr-al meu corp.Ai vrut sa fi sigur ca o sa mor incet si sigur.
Ia-ti spatiul tau si lasa-ma in pace! Poti sa-ti iei amintirile,libertatea ,sa le indesi intr-o geanta si sa pleci. Nu am nevoie de tine,nu cum am avut odata.. Doar pleaca,atat iti cer,nimic mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu