vineri, august 26

Sfarsit de vara

Vara e pe sfarsite si odata cu ea s-a sfarsit si dragostea mea pentru tine. Nu a disparut pur si simplu pentru ca asa ar fi fost firesc,a disparut pentru ca eu am alungat-o.
Imi doream o dragoste pura,inteleasa,insa in locul ei am primit una bolnava.
Nu mai vreau sa-mi amarasc inima cu sentimente amare.Vreau sa alung toata ura pe care-am acumulat-o din cauza ta. Vreau sa redevin eu,cea dinainte,cea plina de viata ,care zambea oricui.
M-am saturat sa fiu doar o radiografie,animata de simturi,pe care nu le pot controla.
Daca trebuie sa pleci,pleaca.Oricum nu mai am nevoie de tine.
De vara..da,de ea o sa-mi fie cel mai dor,dar stiu ca se va intoarce la mine.O voi astepta cu bratele deschise,cat despre tine,nu pot spune acelasi lucru.Poate intr-o zi.. cine stie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu