joi, august 11

Vis?


Suntem doi si singuri,si`n loc de inima ne bate luna!
Nu stiu daca ati intalnit inca persoana,care sa va scoata din "sevraj"atunci cand simturile refuza sa functioneze,si reflexele va sunt de prisos.
E un sentiment unic,ceva aparte,cand isi fixeaza privirea blanda asupra trupului meu,norii dispar,si cerul devine iar senin ca altadata.
E nevoie de o simpla atingere,sa ma faca sa tremur din toate incheieturile,sa`mi faca inima sa trepideze,si respiratia sa inghete.Nu pot inca sa percep de ce,dar se intampla si probabil ca nu ma intereseaza motivul,sau daca merit,important e ca ma simt din nou in siguranta! Vis sau realitate? Cred ca e vis pentru ca mi se pare ireal,mi se pare prea frumos sa fie adevarat,insa visele nu sunt palpabile nu? Nu poti sa le privesti cu ochii deschisi..
Stiu ca niciodata nimic n`o sa fie perfect,sunt constienta,dar nimeni nu se intreaba ce rost are ploaia,de unde provine,sau de ce rasare soarele,insa se bucura de ele.
Imi place sa simt ca respir,sa stiu c`am uitat lacrimile care siroiau pe fata`mi trista.Don’t go and leave me
And please don't drive me blind..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu