marți, august 16

You,don`t know me


In primul rand nu ma cunosti,in al doilea rand,nu ma cunosti deloc! Ai pretins atata vreme ca imi cunosti intunericul sufletului,durerea inimii,incat pana si eu ajunsesem sa te cred! Tot ce`ai cunoscut,a fost una din multele masti,pentru ca oamenilor le e mai usor,sa se ascunda,decat sa recunoasca ceea ce sunt cu adevarat!
Te`ai intrebat vreodata,oare ce se ascunde sub aceasta masca? Bineinteles ca nu,iti placea asa cum era,perfecta,nu te`ai straduit sa`i cunosti uratul,sa strapungi valul ala de mister,si sa`mi imbratisezi temerile,durerile,sentimentele adevarate.
Oare cine ti`a permis,sa`mi smulgi inima din piept,s`o desparti de lacasul sfant in care salasluia,si s`o iei cu tine? s`o izbesti cu putere de peretii sentimentelor,s`o vatamezi..? Nimeni,dar totusi ai facut`o. Spui ca`ti pasa? Nu te cred,am incetat de mult s`o fac.Toate sperantele mele,toate iluziile,ti`au fost incrediintate,si tu ce`ai facut cu ele? Le`ai alungat,de fiecare data.Te urasc pentru asta!
Nu`mi spune ca ma iubesti,nu indrazni macar sa pretinzi asta,nu indrazni nici macar,sa te gandesti la asta! Nu ai nici un drept,l`ai avut demult,insa l`ai pierdut,asa cum m`ai pierdut si pe mine.There`s no way back!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu